środa, 27 sierpnia 2014

Dostawa jesiennych butów w DEEZEE

Lato powoli dobiega końca, dlatego czas zacząć kompletować garderobę i obuwie na jesienne dni. Chodzenie po galeriach handlowych w poszukiwaniu butów to chyba najbardziej znienawidzone przeze mnie zajęcie, ponieważ nigdy nie mogę trafić na obuwie spełniające moje oczekiwania. Albo obcas za wysoki, albo beznadziejny materiał, albo jakiś dziwny wzór na cholewce.. no koszmar. Dopiero po 
przegrzebaniu całej masy sklepów internetowych jestem w stanie wybrać coś zbliżonego do ideału. 

O Deezee już było, ale sklep zaskoczył mnie po raz kolejny swoja, tym razem, jesienną kolekcją. Znalazłam całą masę ciekawych botków, sztybletów, czy motocyklówek, które w dalszym ciągu są hitem sezonu. Czym zatem różnią się od tych, które już macie w szafie? Otóż tej jesieni na butach pojawia się więcej zamków, łańcuchów i przede wszystkim metalowych okuć i klamerek. Oto kilka propozycji. Z zakupem należy się spieszyć, ponieważ sztuk w danym rozmiarze jest niewiele, a te najmniejsze znikają w tempie natychmiastowym.

Dodatkowo do 28.08.2014 trwa promocja 20% na cały asortyment
KOD RABATOWY: deezeepromocja


Aby skorzystać z promocji kliknij w poniższy baner: